عناوین و تازه های قفسه بندی فروشگاهی و تجهیزات هایپرمارکت
انتخاب گروه :
ارزيابي توسعه‌محور فروشگاه خرده‌فروشي - قسمت پنجم
۳۱ / ۵ / ۱۳۹۶

ارزيابي توسعه‌محور فروشگاه خرده‌فروشي

در بخش قبل اين مطلب، به ابعادي از چهارچوب مديريتي و اجرايي و ساختاري فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي اشاره كرديم كه ارزيابي و نظارت بر آنها به منظور پيشرفت و توسعه هر كسب و كار، به ويژه در حوزه خرده‌فروشي ضروري است. 
در اين مطلب نيز به ابعاد ديگري اشاره مي‌كنيم كه شايد از سوي بسياري از مديران و صاحبان فروشگاه های خرده فروشی مورد بي‌توجهي واقع شوند:

كم و كيف استفاده خود از فناوري روز را ارزيابي كنيد

آيا بين فناوري‌هايي كه در فضاي فروشگاه‌تان بكار گرفته‌ايد و كانال‌ها، شبكه‌ها و رسانه‌هاي اجتماعي كه براي پيشبرد تبليغات و فروش‌تان مورد استفاده قرار داده‌ايد و اهدافي كه براي دستيابي به آنها برنامه‌ريزي كرده‌ايد هماهنگي و تناسبي وجود دارد؟ هر لحظه فناوري تازه‌اي به بازار عرضه مي‌شود با كارآيي‌هاي متمايزي كه به كاربران‌شان وعده مي‌دهند. در اين ميان، مديران و صاحبان فروشگاه بايد انتخاب كنند كه كدام ابزار كاربري بهتر و مفيدتري براي آنها دارد و باعث مي‌شوند كه فروشگاه‌شان تأثيرگذاري عميق‌تر و تأثيرگذاري روي مشتريان داشته باشد.

قفسه فروشگاهی

وبلاگ‌ها و وب‌سايت خود را ارزيابي كنيد

اين شبكه‌هاي اجتماعي در هم تنيده هستند و مي‌توانند به عنوان شعبه‌اي از فروشگاه واقعي شما عمل كنند. نكته‌اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه آيا ساختار، محتوا و پيكربندي اين شبكه‌هاي اجتماعي و وب‌سايت شما با آن سطحي از عملكرد حرفه‌اي در راستاي مديريت صحيح مشتري و سودآوري هم‌گام و هم‌جهت هست يا نه. ناهماهنگي ميان سايت و شبكه‌هاي اجتماعي‌تان از يك سو و فروشگاه اصلي‌تان (كه در قالب ساختمان و فضاي فيزيكي تعريف مي‌شود) از سوي ديگر مي‌تواند نشان‌دهنده ضعف در ساختار مديريتي باشد و مشتريان را سردرگم كند.

هماهنگي ميان پرسنل و فروشگاه را ارزيابي كنيد

آيا بين فروشنده‌هايتان (و ويژگي‌هاي سني، فردي، رفتاري، فكري و ظاهري آنها) و نوع كالاهاي كه در معرض فروش گذاشته‌ايد تناسب و هماهنگي وجود دارد؟ شايد يك خانم مسن 68 ساله بتواند لوازم ورزشي را با موفقيت بفروشد اما اين فقط يك استثناست و نمي‌توان به عنوان قاعده‌اي كلي، همواره اتفاق بيفتد. اگر شما به فروش محصولات خاص يا ارائه خدمات ويژه‌اي شهره هستيد يا اگر مشتريان شما را با ويژگي‌هاي متمايزي در ميان رقبايتان مي‌شناسند، آيا واقعاً شما آن ويژگي‌ها را همواره با خود داريد و رعايت‌شان مي‌كنيد؟ اگر مي‌خواهيد مطمئن شويد، از رقباي‌تان خريد كنيد!

قفسه بندی فروشگاهی

:انتخاب كشور   
صفحه اصلی | درباره شرکت | محصولات | پروژه ها | گالری | شرکای تجاری | تماس با ما
::: تمامی حقوق تصاویر اين وبسايت متعلق به گروه صنعتی مونوشلف ايران ارائه کننده قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی و هایپرمارکت مي باشد و استفاده از آن پیگرد قانونی دارد :::