عناوین و تازه های قفسه بندی فروشگاهی و تجهیزات هایپرمارکت
انتخاب گروه :
انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم- قسمت سوم
۲۲ / ۶ / ۱۳۹۶

انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم

دربخش قبل به چند مورد از آگهی های موثر خرده فروشی اشاره کردیم . در این بخش به دو مورد دیگر خواهیم پرداخت.

آگهي‌هاي متمركز
اين نوع از آگهي‌هاي روزنامه‌اي نگاه‌ها را به سمت محصول خاص، گروه خاصي از محصولات، گروه خاصي از پرسنل كسب و كار (مثلا شعبه‌اي خاص از فروشگاه) يا گروه خاصي از مشتريان جلب و متمركز مي‌كنند. اين نوع آگهي‌ها ايده خوبي از نوع آگهي‌هاي نمايشي هستند كه با وجود هزينه‌اي بالاتر نسبت به ساير آگهي‌ها، مي‌توانند سه يا چهار مرتبه در سال منتشر شوند، و اغلب از سوي تأمين‌كننده‌هاي شما مورد استفاده قرار مي‌گيرند. فروشنده‌هاي كالاها (كه به فروشگاه های خرده فروشی جنس مي‌فروشند)، بودجه‌هاي حمايتي‌اي را باهدف معرفي و جا انداختن برند خود در اختيار فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي قرار مي‌دهند. معمولاً اين فروشنده‌ها (تأمين‌كننده‌ها)، آگهي‌هاي متمركز يا نمايشي را همواره در برنامه كاري خود دارند. كافي است شما نشاني فروشگاه و وب‌سايت خود را به آنها ارائه دهيد. البته طرح اصلي آگهي رايگان است اما لازم است كه با تأمين‌كننده‌تان مذاكره كنيد تا قسمتي يا تمام هزينه نشر آگهي را از جانب شما به عهده بگيرد.

آگهي‌هاي اطلاع‌رسان (توضيحي):

 اين نوع آگهي‌ها كه اغلب به آگهي‌هاي مقاله‌اي معروفند، به سبك روزنامه‌نگاران نوشته و تنظيم مي‌شوند و بيش از آنكه به آگهي شبيه باشند، به مقاله‌اي شباهت دارند كه بايستي آن را خواند. تكذيبيه‌هايي كه در قسمت بالايي يا پاييني صفحات آگهي‌هاي روزنامه‌ها درج مي‌شوند از اين نوع هستند كه به احتمال زياد بارها ديده‌ايد. اين نوع آگهي‌ها، بسيار تأثيرگذارند، به ويژه هنگامي كه بصورت آنلاين انتشار مي‌يابند، ترافيك قابل‌توجهي را به سمت فروشگاه شما سرازير مي‌كنند.
نمي‌توان با اطمينان، نوع خاصي از آگهي را براي هر كسب و كار خرده‌فروشي تجويز كرد، چرا كه هم انواع مختلفي از كسب و كار داريم و هم بازارهاي مختلفي داريم كه بسته به نوع قشري از مردم كه با سلايق متفاوت براي خريد مراجعه مي‌كنند. بنابراين بايد آگهي‌هاي متفاوت را در هر منطقه‌ي بومي و جغرافيايي ارزيابي كنيد تا بر اساس بازخوردي كه از مردم و بازار آن منطقه دريافت مي‌كنيد بتوانيد نوع مؤثر آگهي را براي آن منطقه تشخيص دهيد. گول بازارگرمي‌هاي جذاب و وسوسه‌انگيز بازارياب‌هاي آگهي‌هاي تبليغاتي را نخوريد، تيراژ چاپي كه آنها تبليغش را مي‌كنند، فقط دفعات و تعداد نسخه‌هايي را كه قرار است از آگهي شما چاپ شود را نشان مي‌دهد، نه تعداد مخاطباني كه قرار است آگهي شما را بخوانند يا دفعاتي كه قرار است آگهي شما را ببينند.

قفسه فروشگاهی

:انتخاب كشور   
صفحه اصلی | درباره شرکت | محصولات | پروژه ها | گالری | شرکای تجاری | تماس با ما
::: تمامی حقوق تصاویر اين وبسايت متعلق به گروه صنعتی مونوشلف ايران ارائه کننده قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی و هایپرمارکت مي باشد و استفاده از آن پیگرد قانونی دارد :::