عناوین و تازه های قفسه بندی فروشگاهی و تجهیزات هایپرمارکت
انتخاب گروه :
چیدمان قفسه های فروشگاهی: بهترین راه چیدمان محصولات چیست؟
۲۱ / ۱ / ۱۳۹۷

چیدمان قفسه های فروشگاهی: بهترین راه چیدمان محصولات چیست؟

یکی از مهم ترین ابعاد راه اندازی یک فروشگاه برای اولین بر چیدمان قفسه های فروشگاه است. فروش خاربار یک فروشگاه در صورت صحیح بودن نحوه چیدمان قفسه ها و چینش اجناس بر روی آنها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا میکند چرا که محیط به گونه ای طراحی شده که مشتری را به خرید بیشتر تشویق میکند.دلیل اصلی طراحی یک سوپرمارکت زیبایی شناسی فضای فروشگاه نیست, بلکه دلیل اصلی طراحی درست یک فروشگاه جذب مشتریان بیشتر و در این حال تقویت حس خرید در مشتریان است؛ به علاوه این امر باعث افزایش زمان حضور مشتری در فروشگاه نیز میشود
.


هنگام ورود به فروشگاه در اکثر مواقع تمایل مشتریان به سمت راست فروشگاه است و به همین دلیل است که عموما ورودی فروشگاه ها محل قرارگیری مواد تازه, نانوایی و گل است. این امر به مشتریان در هنگام ورود حس خوبی را القا میکند تا در طول خرید با آرامش خریدی مطلوب را تجربه کنند. این امر میتواند دلیلی برای بازگشت دوباره و دوباره مشتریان به فروشگاه باشد .

قفسه های بالا

این قسمت از قفسه ها عموما جذب مشتری کمتری دارند. به همین خاطر بهتر است در این فضا ها از محصولات با قیمت های ویژه و یا برند های لذیذ استفاده کنیم. هنگامی که محصولات خاص (لیمیتد ادیشن) را در این فضا قرار میدهید سوپرمارکت شما متمایز از دیگران به چشم می اید .

قفسه های میانی (سطح چشم)

قفسه های که در دید مستقیم مشتری قرار دارند عموما به بهترین جا برای قرار گیری محصولات معروف هستند. چرا که در این قسمت از قفسه ها میتوانید پرفروش ترین محصولات و بهترین برند ها را ببینید. تولید کنندگان این بخش از قفسه را به عنوان فضای اعلا فروش میدانند, چرا که هر مشتری در ابتدای ورود به بخش قفسه ها به قسمت میانی توجه بیشتری میکند و بیشتر خرید از این بخش صورت میگیرد. در عین حال, محصولاتی که در رده دوم فروش قرار دارند نیز در سطح چشم قرار میگیرند .

سطح چشم کودکان

این بخش از قفسه ها مناسب ترین مکان برای قرار دادن محصولاتی است که برای کودکان جذاب است. این محصولات به صورتی قرار داده شده اند تا کودکان را به وجد آورده و آنها به راحتی میتواند به این محصولات دسترسی داشته باشند. بیشتر پدر مادرانی که فرزندان خود را به خرید میبرند مایل به خرید اقلام لذیذ و مناسب برای کودکان هستند .

قفسه های پایین

این فضا برای قرار دادن محصولات فله و بزرگ تر هستند. این کار به مشتریان این امکان را میدهد تا محصول را به راحتی برداشته و در سبد خرید خود قرار دهند .

به طور کلی مهم ترین بخش یک فروشگاه نقشه چیدمان تجهیزات و محصولات است که میتواند نقطه جذب برای مشتریان و دلیلی برای تمایز فروشگاه ها از یک دیگر باشند. با یک طراحی درست تجارت خود را به یک فضای جدید وارد کنید .

:انتخاب كشور   
صفحه اصلی | درباره شرکت | محصولات | پروژه ها | گالری | شرکای تجاری | تماس با ما
::: تمامی حقوق تصاویر اين وبسايت متعلق به گروه صنعتی مونوشلف ايران ارائه کننده قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی و هایپرمارکت مي باشد و استفاده از آن پیگرد قانونی دارد :::