عناوین و تازه های قفسه بندی فروشگاهی و تجهیزات هایپرمارکت
انتخاب گروه :
-- همه موارد --
گروه صنعتي مونوشلف ايران (43)
انواع آگهيهاي مؤثر خردهفروشي در روزنامهها را بشناسيم - قسمت اول
۷ / ۶ / ۱۳۹۶
انواع آگهيهاي مؤثر خردهفروشي در روزنامهها را بشناسيم
دسترسي مردم به منابع مختلفي ديجيتال و رسانهاي براي پيگيري اخبار باعث شده كه روزنامههاي كاغذي ديگر همچون گذشته نتوانند جايگاهي در ميان مردم داشته باشند. البته اين بدان معنا نيست كه آگهيهايي كه براي تبليغ و معرفي كسب و كارتان در روزنامهها درج ميكنيد تأثيري روي مخاطب نخواهد گذاشت، بلكه بدين معني است كه بايد در چنين شرايطي، استراتژيها و سياستهاي خاصي را براي آگهيهايتان طرحريزي كنيد. برخي آگهيها بيش از ساير انواع آگهيها مخاطب را تحت تأثير قرار ميدهند. اين اثرگذاري به نوع مخاطب شما، كالا يا خدماتي كه قصد داريد معرفي كنيد و همچنين محل قرارگيري آگهي در روزنامه بستگي دارد.
روزنامههاي عادي دو نوع آگهي را در خود ميگنجانند: نخست، آگهيهاي كلاسبندي شده يا آگهيهاي متني، و نوع دوم، كه رايجترند، آگهيهاي نمايشي هستند كه ممكن است تماماً از متن تشكيل شده باشند يا داراي تصوير (عكس) نيز باشند و اين اگهيها را در هر نقطه از روزنامهها ميتوان يافت. گاهي
خرده فروش ها
براي اينكه از شر كالاهايي كه در انباريهايشان مانده و روي دستشان باد كردهاند از آگهيهاي نوع اول استفاده ميكنند. اين نوع آگهيها كم هزينه هستند اما فقط افرادي به آنها مراجعه ميكنند كه دنبال خريدهاي تخفيفدار و ويژه باشند، يا به دنبال معاملههاي اوكازيون و خاص ميگردند.
در اينجا به برخي از آگهيهاي روزنامهاي رايج كه با هدف معرفي و تبليغات كسب و كارها و فروشگاههاي خردهفروشي درج ميشوند اشاره ميكنيم:
آگهيهاي كارت ويزيتي: اين نوع آگهيها اساساً اشاره به اين موضوع دارند كه شما چه كسي هستيد و كجاييد و چه ميفروشيد. اين نوع آگهي ممكن است دربرگيرنده لوگوي فروشگاه يا كسب و كارتان باشد. اين آگهيها اطلاعاتي بيش از اين درباره شما ارائه نميدهند. بسياري از روزنامههاي هر روز در جستجوي محتواي بيشتر براي پر كردن كادرهاي خالي اين نوع آگهيها هستند. امتحان كنيد و ببينيد كه آيا روزنامهاي كه در آن قصد درج آگهي را داريد تمايلي به درج كارت ويزيت شما به عنوان پُركنندهي كادر آگهي نشان ميدهد. چون در اين صورت، تخفيف خيلي خوبي را براي آگهيتان در نظر خواهد گرفت. البته جايگزيني كارت ويزيت خودتان بجاي محتواي آگهيتان هميشه بهترين گزينه نيست اما شما ميتوانيد به مدت طولاني و هر روز اين آگهي را درج كنيد، البته با هزينهاي معادل با درج يك آگهي نمايشي (نوع دوم) براي يك مرتبه.
:انتخاب كشور
صفحه اصلی
|
درباره شرکت
|
محصولات
|
پروژه ها
|
گالری
|
شرکای تجاری
|
تماس با ما
::: تمامی حقوق تصاویر اين وبسايت متعلق به گروه صنعتی مونوشلف ايران ارائه کننده قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی و هایپرمارکت مي باشد و استفاده از آن پیگرد قانونی دارد :::