Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ
قفسه پوشاک | انواع رگال لباس | قفسه فروشگاهی | قفسه برای بوتیک

قفسه پوشاک و انواع رگال لباس

چرا رگال لباس و قفسه پوشاک مونوشلف

برند مونوشلف تمام این خواسته ها را با بالاترین کیفیت پوشش می دهد. رزومه چند ساله ما در تکرار سفارشات از سوی مشتری، نه تنه فقط سفارش قفسه پوشاک بلکه سفارش انواع میز فروشگاهی، قفسه نان برای فروشگاه ها، قفسه میوه و سبزیجات و … گواه این امر می باشد. تنوع بالا در شکل، کارایی قفسه پوشاک و رنگ انواع رگال لباس فروشگاهی و دیواری، حق انتخاب بی نظری را به صاحبان مشاغل می دهد که با توجه به کارایی، سلیقه، بافت شهری و نحوه فروش، چیدمان تجهیزات خود را انجام دهند. تنوع بالایی در اکسسوری پوشاک وجود دارد که مونوشلف یک پکیج کامل از اکسسوری پوشاک را ارائه می دهد.

لازمه این حجم بالا از اکسسوری، قفسه هایی منعطف به نصب تمامی این اکسسوری ها می باشد که قفسه پوشاک، رگال لباس فروشگاهی همچنین رگال کیف و کفش ما این امر را به راحتی ممکن کرده است. این مهم با توجه به ساخت استاندارد قفسه و رگال کفش، لباس و کیف با ابعاد و سوراخ کاری های استاندارد به راحتی صورت گرفته است. تنوع بالای نوع، شکل، اندازه و ابعاد پوشاک قطعا نیازمند تنوع در شکل، کارایی و اندازه قفسه ها و رگال لباس می باشد. مونوشلف، مرکز خرید رگال لباس در تهران، به راحتی تمامی این موارد را عملی کرده به نحوی که رضایت بالای مشتری را دریافت نموده است.

رنگ استفاده شده در قفسه فلزی پوشاک و استند لباس مونوشلف، از نوع کوره ای بوده که مشکل خط و خش را بر طرف می کند. استفاده از کمترین ضخامت ورق در کنار استحکام بالا از دیگر ویژگی های قفسه های مونوشلف می باشد. ضمنا به دلیل جابجایی طبقات امکان استفاده از حداکثر فضای ممکن قفسه پوشاک و رگال لباس وجود دارد.

شاید بتوان گفت بعد از مواد غذایی، پوشاک جزء اصلی ترین نیازهای امروز بشر می باشد. بنابراین استند و قفسه پوشاک و خرید رگال لباس برای یک فروشگاه پوشاک، کیف و کفش بسیار اهمیت دارد. هم چنین یکی از دیگر فاکتور ها، قیمت قفسه فروشگاهی و پوشاک مناسب می باشد. شما می توانید بهترین قیمت رگال لباس و اکسسوری پوشاک را در مرکز فروش رگال لباس در تهران یعنی مونوشلف بیابید.

تغییرات فصلی، تنوع پذیری مشتری، مد روز، نوع کار و… همه باعث رجوع مشتریان به طراحی  فروشگاه های پوشاک می باشد. بوتیک های کوچک و بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای و برند لباس، بخش لباس هایپر مارکتها و تولیدی های لباس و عمده فروش ها، همگی نیازمند قفسه پوشاک و انواع رگال فروشگاهی از جمله رگال دیواری، رگال لباس، رگال کیف و کفش می باشند. بعضی از آنها مانند عمده فروشی ها و تولیدی ها نیازمند قفسه هایی با استحکام و طول عمر بیشتر می باشند که احتیاجی به زیبایی چندانی ندارند. اما بیشترین مصرف قفسه های پوشاک در بوتیک ها و فروشگاه های بزرگ لباس می باشد یعنی مکانهایی که مشتری بطور مسقیم درگیر خرید از آنجا است.

در این نوع مکان ها زیبایی قفسه پوشاک، جلوه و کارایی اهمیت بسیاری دارد. حال در نظر داشته باشید قفسه هایی که هر دو خواسته را پوشش دهند، هم دارای استحکام و طول عمر زیاد باشند، هم دارای زیبایی و هم کارایی مناسب. قطعا خواهان این نوع از قفسه ها بسیار است، اغلب فروشگاه های لباس، چه بزرگ چه کوچک، مستاجر بوده و جابجابی در آنها بسیار اتفاق می افتد و خواهان قفسه ها و رگال لباس با طول عمر و استحکام بالا در جابجایی های متعدد می باشند.

ترکیبی از چوب و فلز علاوه بر کارایی، زیبایی منحصر به فردی را به قفسه پوشاک مونوشلف داده است. گروه دینا با رزومه بسیار عالی در زمینه طراحی محیط های تجاری، توجه ویژه ایی به بخش لباس دارد که نهایتا بتواند حس خرید خوبی را به مشتری انتقال دهد. شما می توانید بهترین قیمت رگال لباس را در مرکز فروش رگال لباس در تهران یعنی مونوشلف بیابید.

محصولات

نمونه پروژه