Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

دو تحلیل گر ” wall street” پس از بررسی تورم حقوق و کاهش فروش تخمین زدند که صنعت رستوران رو به سختی گذاشته و حتی امکان دارد وارد یک دوره ی بحران اقتصادی شود.“yefrries” و “ Barish”دو محقق و تحلیل گر رستوران در آمریکا اعلام کردند:” ما یک تحقیق گسترده به روی مواد اولیه ی

محل قرارگیریِ یک کالا با احتمال فروش رفتن یا نرفتنِ آن رابطه مستقیم دارد. تولیدکننده ها دیگر صرفاً به تنظیم سفارش از خرده فروش ها بسنده نمیکنند، و در عوض فروشنده های انحضاری خود را به نحوی آموزش میدهند تا محصولات را تا حداکثر میزان ممکن در معرض دید مشتری قرار دهند. از آنجایی که

به گزارش مرکز مشاوره ای و اجراییِ فناوری گالریا، که یکی از سرشناس ترین ارائه دهندگان خدمات مشاوره ای و اجرایی در زمینهء سازماندهی و بهینه سازی فروشگاه های خرده فروشی است، طی تحقیقاتی که در کل ایالات متحده در سال ۲۰۱۱ انجام داد به این نتیجه رسید که حدود ۷۰ درصد از بزرگسالان، چنانچه

مدیریت فروشگاه، کار ساده ای نیست و شامل مدیریت بخش ها و زیر مجموعه های بسیاری است. یکی از مهم ترین آنها، مدیریت قفسه فروشگاه می باشد. چراکه اگر قفسه های فروشگاه به خوبی مدیریت شوند، می تواند بر رشد فروش نقش بسزایی داشته باشد. راه های افزایش سود و رشد فروش در یک فروشگاه:

قفسه فلزی | قفسه فروشگاهی | قفسه فلزی فروشگاهی| انواع قفسه بندی فروشگاهی

چیدمان فروشگاه و سوپرمارکت اهمیت بسیاری دارد از این رو باید به چیدمان قفسه ها و سایر تجهیزات فروشگاهی توجه ویژه ای داشت. نمی توان کالاها را به صورت تصادفی روی قفسه ها چید و انتظار نتیجه مطلوب را داشت. در این مطلب از نگاه متخصصان، چم و خم و اولویت چیدمان کالا در قفسه

شرکت NCR در آتلانتا می گوید که سیستمی را به نام «اسکنِر فروشگاهی» Whole Store Scanner ابداع کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد که بدون نیاز به عبور از محل صندوق، کالاهای خود را خریداری کنند. به عقیده این شرکت، از این پس، هم خرده فروشان و هم مشتریان با تحولی

ر فرآیند فروش کالاهای خرده فروشی و چیدمان کالاهای گران قیمت یا خاص در قفسه فروشگاه خرده فروشی ، چهار اصل اساسی و تعیین کننده وجود دارد. این اصول در میزان موفقیت فروش ایفای نقش می کنند که به «چهار C» موسوم هستند: Command Attenti Connect with the shopper Convey information Close the Sale هر

قفسه میوه و سبزیجات | قفسه فروشگاهی - انواع قفسه سوپرمارکت و هایپرمارکت – قفسه فلزی- قفسه بندی سوپرمارکت

رفتارشناسی مشتری آشنایی به اصول روانشناختی مرتبط با مشتریان و فرآیند فروش می تواند به مدیران خرده فروشی کمک کند تا با طراحی مغازه به صورت استراتژیک و مؤثر قفسه فروشگاهی و کالاها، آن ها را بیشتر در معرض دید مشتریان قرار دهند و از این طریق، میزان فروش و سودآوری خود را افزایش دهند.

تحقیقات در خصوص فروشگاه ها حکایت از آن دارند که امروزه اغلب مشتریان قبل از خرید هر کالایی، ترجیح می دهند ابتدا در مورد آن بصورت آنلاین اطلاعاتی کسب کنند و با کالاهای مشابه مقایسه اش کنند و بعد به فروشگاه مراجعه و آن را خریداری کنند. فناوری شلف باکس، به شما این امکان را می دهد که

نکات مهم طراحی فضاهای خرده فروشی کوچک

تعداد فروشگاه ها به خصوص مغازه های کوچک روز به روز در حال افزایش است. در هر منطقه و محله چندین مغازه و سوپرمارکت کوچک وجود دارد. با توجه به وجود رقابت میان صاحبان خرده فروشی، فروشندگان سعی می کنند تا از ایده های کاربردی برای طراحی داخلی فروشگاه خود ایده بگیرند. طراحی فضای سوپرمارکت