Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

به عنوان یک مشتری، مطمئناً برای شما اتفاق افتاده است که به منظور خرید یک یا دو قلم کالا وارد فروشگاه یا سوپرمارکتی شده اید، اما تنوع محصولات و بکارگیری اصول روانشناسی فروش در چیدمان فضای فروشگاه منجر به تغییر تصمیم شما شده است، به طوری که تعداد اقلام مد نظرتان برای خرید افزایش پیدا

بسیاری از فاکتورها بر نوع رفتار مشتری تاثیرگذار هستند. یکی از مهمترین فاکتورها، نوع و کیفیت رنگ های استفاده شده در فروشگاه است. نحوه استفاده شما از رنگ های مختلف و ترکیب آن ها با یکدیگر، در نوع رفتار مشتری و میزان خرید آن ها نقش تعیین کننده ای دارد. به دلیل تاثیر گذاری بالایی

طراحی فضای سوپرمارکت (خواروبار فروشی) در هایپرمارکت ها بریا طراحی فضای سوپرمارکت، همانند نمونه ی زیر، طراحی دوبعدی فضای کف بخش خواروبار (Convenience Store) فروشگاه را ترسیم نمایید. در این طرح، صرفاً دیوار، در و پنجره ها را بر اساس فضایی که در اختیار دارید در نظر بگیرید: طرح ریزی کف در طراحی فضای سوپرمارکت

این مطلب، برای کسانی تهیه شده که سوپرمارکتی را راه اندازی کرده اند یا در شرف راه اندازی آن بوده و در جستجوی ویترین مناسبی برای نمایش و عرضه ی کالاهای خود هستند. در اینجا با انواع ویترین فروشگاهی، ویترین سوپرمارکت، هایپرمارکت و سایر فروشگاه های خرده فروشی و کاربریِ آنها آشنا خواهید شد. با

کارکرد قفسه فروشگاهی در فروشگاه خرده فروشی می تواند متغیر باشد. اما برای اینکه کارایی و کارکرد قفسه فروشگاهی را در سوپرمارکت خود بالا ببریدف یکسری نکات را باید رعایت کنید. مواد اولیه، قطعات و سازه هایی که برای ساخت قفسه های فروشگاه خرده فروشی (مانند هایپرمارکت، سوپرمارکت و ….) مورد استفاده قرار میدهید، باید

وقتی نوع و شکل ویترین ها و قفسه های سوپرمارکت یا هایپرمارکت خود را تعیین کردید، نوبت به تعیین ابعاد قفسه بندی فروشگاه خرده فروشی می رسد و اینکه مشخص کنید که آیا این تجهیزات و سازه ها، با فضایی که به فروشگاه تان اختصاص داده اید هماهنگ هستند یا خیر. برای اینکه بطور صحیح

خبر خوش برای خرده‌فروش‌ها: بر اساس تحقیقاتی که به‌ تازگی انجام گرفته، شما می‌توانید بدون کاهش قیمت‌ها و کاستن از سودِ خود از هر فروش، فروش‌تان را افزایش دهید. چه‌طور؟ یکی از اسرار قفسه های فروشگاهی این‌ است که کالاهای پرفروش را نزدیک به هم بچینید یا این‌که با قرار دادنِ کالاهای مرتبط به هر

ه نظر شما چیدمان فضای فروشگاه در تصمیمات مشتریان چه قدر تاثیر دارد؟ برای همه این اتفاق می‌افتد که از یک فروشگاه خرده‌فروشی مانند سوپرمارکت یا هایپرمارکت خارج می‌شوند و وارد فروشگاه دیگر می‌شوند و به نظر می‌رسد که همه‌ی آنها شکل و ظاهری بسیار شبیه به‌ هم دارند، همان قفسه‌ها و همان چیدمان خسته‌کننده!

طراحی داخلی فروشگاه، از جمله طراحی سوپرمارکت و هایپرمارکت، از ویترین فروشگاه گرفته تا چیدمان یخچال‌ و فریزرهای فروشگاهی و قفسه سوپرمارکت و نحوه‌ی قرارگیری محصولات در قفسه‌ها تا نورپردازی فروشگاه، همگی نقش مهمی در ترغیب مشتری به خرید کالاهای عرضه‌شده ایفا می‌کنند. رنگ ها تاثیر روانشناختی قدرتمندی بر رفتار و تصمیمات افراد دارد و این

انتخابِ سازه ها، قفسه ها و کابینت های فروشگاهی و طراحیِ آنها متناسب با فضای فروشگاه خرده فروشی تان نه تنها اهمیت بسیار بالایی دارد، بلکه میتواند روی کسب و کار شما و نوساناتِ میزان فروش تان و رفتارِ خرید مشتریان تان تأثیر چشمگیری داشته باشد. برای اینکه بتوانید کسب و کارِ خرده فروشیِ موفق