Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

کارکرد قفسه فروشگاهی در فروشگاه خرده فروشی می تواند متغیر باشد. اما برای اینکه کارایی و کارکرد قفسه فروشگاهی را در سوپرمارکت خود بالا ببریدف یکسری نکات را باید رعایت کنید. مواد اولیه، قطعات و سازه هایی که برای ساخت قفسه های فروشگاه خرده فروشی (مانند هایپرمارکت، سوپرمارکت و ….) مورد استفاده قرار میدهید، باید توانایی تحمل وزنی را که بر روی آنها قرار می دهید داشته باشند.

قبل از اینکه به فکر خرید قفسه فلزی یا هر نوع قفسه فروشگاهی باشید، انند قفسه میوه، وزن کالاهایی که می خواهید روی آن قرار دهید را محاسبه کنید. هنگام محاسبه ی وزن کالاها نیز، وزن کالاهای تکی و کالاهای جمعی را در نظر بگیرید. بطور مثال، یک قوطی کنسرو، وزنی ندارد اما در مورد ۱۰۰ قوطی کنسرو بر روی یک قفسه باید محاسبات دقیقی انجام بدهید. اگر وزن کالاهایی که روی قفسه ها قرار خواهید داد بالاست، از قفسه بندی فولادی یا چوبی استفاده کنید که هم کوتاه تر هستند و هم قطعات پشتیبان و نگهدارنده در آنها به تعداد زیاد بکار رفته است. پس همان طور که گفته شد برای بهبود کارکرد قفسه فروشگاهی خود، باید اجناس را مطابق با مقاومت آن قفسه ها بچینید.

کمک به بهبود کارکرد قفسه فروشگاهی و سوپرمارکت

در مورد کالاهای خاصی که بر روی قفسه سوپرمارکت یا هایپرمارکت قرار خواهید داد نیز دقت داشته باشید. برای مثال، برای بهبود کارکرد قفسه فروشگاهی، کالاهایی را که لبه تیز یا بُرنده دارند، مانند ابزار و یراق، قیچی و انبر، قطعات دکوری سرامیکی یا فلزی، سطل ها یا صندوقچه های فلزی یا چوبی، بهتر است بطور مستقیم بر روی قفسه های چوبی قرار نگیرند. چون ممکن است باعث ایجاد خراشیدگی و صدمه به سطح پرداخت شده ی این قفسه ها شود. از قبل برای بهبود کارکرد قفسه سوپرمارکت خود، فکر این مسائل را بکنید.

بدون شک نمی خواهید بعد از گذشت یک سال از شروع کسب و کارتان، قفسه هایتان را دوباره پرداخت یا رنگ آمیزی کنید، تعمیر یا با قفسه های جدید جایگزین شان کنید. دقت در ابتدای شروع به کار، می تواند از وارد شدن بسیاری از خسارت ها به سازه های فروشگاه تان و تحمیل شدن هزینه های ناخواسته جلوگیری کند. با هماهنگ کردن ویترین فروشگاهی و قفسه های فروشگاه تان با کالاهایی که عرضه میکنید، در واقع یک سیستم پیام رسانی و ارتباط با مشتری دائمی و یکپارچه در سرتاسر فروشگاه تان برقرار می کنید. شما همیشه می توانید با رعایت اصول بسیار ساده، کارکرد قفسه فروشگاهی خود را افزایش دهید.

تعیین ابعاد قفسه بندی فروشگاه خرده فروشی انواع ویترین فروشگاهی و کاربری آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *