Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ
میز فروشگاهی - میز چک اوت فروشگاهی - صندوق فروشگاهی

میز فروشگاهی

امروز تقریبا هیچ سوپرمارکت و هایپرمارکتی را بدون میز فروشگاهی نمی بینید. در حالی که نوع خرید در مغازه یا بقالی های قدیمی به نحوی بود که تمامی اجناس، پشت میز پیشخوان فروشنده بوده و در دسترس مشتری قرار نداشت. مشتری سفارش خود را به فروشنده گفته و فروشنده اجناس را در قبال دریافت وجه، تحویل مشتری می داد. در گذر زمان با بالا رفتن عرضه و تقاضا، نیاز به بزرگتر شدن و بقالی ها احساس شد و میز صندوق فروشگاهی یا میز چک اوت، شکل دیگری به خود گرفت. بزرگتر شدن مغازه ها همراه بود با تغییرات گسترده در نحوه عرضه کالا و فروش محصولات. به نحوی که دیگر تمامی محصولات پشت میز پیشخوان مغازه قرار نداشت.

حال باید امکاناتی فراهم می شد که اجناس در دسترس مشتری قرار داشته باشد تا مشتری اجناس را خود انتخاب و تحویل فروشنده دهد که هزینه اجناس محاسبه گردد. به همین منظور، انواع میز پیشخوان، میز چک اوت و قفسه فلزی پدید آمد تا خرید را برای مشتریان تسهیل کند. همانند گرفتن قیمت قفسه فروشگاهی، برای استعلام قیمت میز فروشگاهی می توانید با شماره های موجود در سایت، تماس حاصل نمایید.میز پیشخوان فلزی قدیمی در طول زمان، تبدیل به میزهای اداری کوچک چوبی گردید که تجهیزاتی از قبیل، ترازو، دفتر و وسایل محاسباتی (چرتکه و سپس ماشین حساب) روی آن قرار داشت. که عملا فضای چندانی برای خرید های مشتری یا مشتریان همزمان وجود نداشت.

با در نظر گرفتن افزایش عرضه و تقاضا، نیاز به میز فروشگاهی با کارایی بالاتر و حداکثر بهره وری احساس شد. اولویت مشتری جهت انتخاب سوپرمارکت، بدون در نظر گرفتن نزدیکی و فاصله آن با محل زندگی، راحتی خرید و زمان استفاده شده در سوپر مارکت جهت خرید می باشد. وجود چندین مشتری در زمان شلوغی و اوج فروش در سوپر مارکت، باعث اتلاف وقت و انرژی مشتری برای خرید چند قلم جنس می شود. به همین منظور استفاده از میز فروشگاهی و میز چک اوت مناسب اهمیت بالایی دارد. وجود یک میز صندوق فروشگاهی ایده آل با بالاترین کارایی و کمترین فضای اشغال شده، سرعت خرید و فروش را بسیار بالا می برد می باشد.

گروه دینا، به عنوان اولین شرکت با رزومه قوی در زمینه طراحی و تجهیزات فروشگاهی به شکل مدرن امروزی، پیشتاز در زمینه کاری خود می باشد. در طراحی میز پیشخوان فروشگاهی مونوشلف توسط گروه دینا، راحتی خرید برای مشتری، از اولویت ها می باشد. یکی از قسمت های مهم هر سوپر مارکت، نقطه پایانی خرید می باشد. جایی که مشتری توقع کمترین زمان ممکن را دارد. وجود میز صندوق فروشگاهی که فضای لازم جهت قرار دادن تمامی اجناس را داشته باشد، در کنار اینکه تمامی تجهیزات لازم از قبیل ترازو و وسایل محاسباتی روی آن قرار داده شود، لازم و ضروری می باشد. میز چک اوت یا میز صندوق فروشگاهی مونوشلف، با شکل های زیبا و منحصر به فرد، با گرفتن کمترین فضای ممکن از سوپرمارکت ها و فضاهای لازم جهت قرار دادن تمامی تجهیزات لازم از بهترین انتخاب ها برای سوپر مارکت داران می باشد.

میز فروشگاهی دارای نوار نقاله، یکی از محبوب ترین آنها می باشد. حرکت سریع تسمه نقاله، باعث کمترین اصطکاک ممکن می شود که نهایتا کمک شایانی به اپراتور می کند. وجود فضای جمع آوری بار در میز صندوق یا میز چک اوت ضروری می باشد که مشتری بعد از پرداخت هزینه به آسانی و بدون مزاحمت بتواند اجناس خود را در کیسه قرار داده و از فروشگاه خارج شود. میز صندوق فروشگاهی مونوشلف دارای چشم الکترونیکی می باشند که بعد از برداشتن هر قلم جنس توسط اپراتور، تسمه به صورت اتومات به جلو می آید. اغلب میز چک اوت های داخلی، فاقد این امکان می باشد و فقط توسط پدال تسمه حرکت داده می شود در صورتیکه میز پیشخوان های مونوشلف علاوه بر پدال، چشم الکترونیکی هم دارد.

موتور و تسمه بکار رفته در میز صندوق های ساخت اروپا بوده که بالاترین کارایی ممکن را دارد. میز فروشگاهی مونوشلف در صورت درخواست مشتری، امکان نصب اسکیل اسکنر و انواع اکسسوری های مرتبط نظیر کشوی پول (فلیپ تاپ)، محافظ تجهیزات و… را دارد . دید کافی اپراتور نسبت به صندوق فروشگاهی و پایین آوردن درصد دزدی از دیگر ویژگی های میز صندوق فروشگاهی مونوشلف می باشد .

محصولات

نمونه پروژه