Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

به عنوان یک مشتری، مطمئناً برای شما اتفاق افتاده است که به منظور خرید یک یا دو قلم کالا وارد فروشگاه یا سوپرمارکتی شده اید، اما تنوع محصولات و بکارگیری اصول روانشناسی فروش در چیدمان فضای فروشگاه منجر به تغییر تصمیم شما شده است، به طوری که تعداد اقلام مد نظرتان برای خرید افزایش پیدا کرده است. اما آیا می توانید با استفاده از دست هایتان همهء این اقلام خریداری شده را در سفری که بین قفسه فروشگاه و در میان راهروها آغاز کرده اید حمل کنید؟! از این گذشته، آیا تضمین می دهید که اقلام خریداری شده را صحیح و سالم تا ورودیِ میز صندوق فروشگاه برسانید؟! دست آخر اینکه پس از خروج از فروشگاه، چقدر می توانید از تجربهء خریدی که انجام دادید حس خوشایندی داشته باشید؟!

اینجاست که کاربرد و اهمیت وجود چرخ های خرید فروشگاهی در سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها بیش از پیش خودنمایی میکند. حال سؤالی که پیش می آید این است که این چرخ خرید فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا شما به عنوان مشتری به استفاده از آن ترغیب شوید؟

بی تردید با چرخ های خرید فروشگاهی برخورد داشته اید که وزن زیادی دارند، گنجایش آنها با تنوع محصولات فروشگاه متناسب نیست، چرخ های روانی ندارند و برای حرکت بر کف فروشگاه نیازمند اِعمال نیروی مضاعف هستند، جنس نامناسبی دارند، پهنای آنها با استاندارد راهروهای میان قفسه ها همخوانی ندارد، ارتفاع دستگیرهء آنها بیش از حد بالا یا بیش از حد پایین است یا اینکه جنس نامرغوبی دارد و هنگام گذاشتن دست روی آنها، حس ناخوشایندی را به مشتری القاء می کنند. چرخ خرید فروشگاهی را تصور کنید که شکلات آب شده یا خرده های بیسکوئیت داخل آن ریخته است. مطمئنا هیچ کدام از مشتریان دوست ندارند محصولاتی را که از قفسه ها برمی دارند داخل چنین چرخ خریدی قرار دهند. برخی از فروشندگان به نظافت چرخ های خرید فروشگاهی اهمیت نمی دهند، و مواردی از این قبیل.

در رابطه با اهمیت کیفیت و سهولت کاربری چرخ های خرید فروشگاهی و تأثیر آنها بر افزایش و کاهش میزان خرید تحقیقات بسیاری انجام شده است. بسیاری از مدیران و صاحبان فروشگاه های خرده فروشی، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها چرخ خرید فروشگاهی را جزو تجهیزات تأثیرگذار در ساختار فروشگاه به شمار نمی آورند این در حالیست که تحقیقات از تأثیر تعیین کنندهء نوع، کیفیت و کاربریِ آسان چرخ های خرید بر میزان فروش فروشگاه ها و ایجاد ذهنیت مثبت و افزایش انگیزه برای خرید مجدد در مشتریان حکایت دارند.

در این راستا، تولیدکنندگان برجستهء چرخ های خرید فروشگاهی، با بکارگیری مرغوب ترین و بادوام ترین مواد اولیه و طراحی و ساختار ارگونومیک و خلاقانه، محصولاتی را در طرح ها، رنگ ها و اندازه های گوناگون با کاربری های متفاوتِ فروشگاهی تولید می کنند تا با ارائهء چرخ خرید فروشگاهی با کیفیت به عنوان یکی از تجهیزات مؤثر فروشگاهی، نقش تعیین کننده ای در سهولت حمل کالاهای خریداری شده در فضاهای فروشگاهی و ترغیب مشتریان به خرید کالاهای بیشتر داشته باشند. چرخ خرید فروشگاهی استیل ممکن است در اثر شستشو با آب زنگ بزنند. ساختار ارگونومیک و جنس پلی کربنات ضد زنگ چرخ خرید فروشگاهی کار نظافت آن ها را راحت کرده است.

تأثیر رنگ های فروشگاه بر الگوی خرید مشتریان ۷ نکته کم هزینه برای طراحی فضاهای خرده فروشی کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *