Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

یکی از مهم ترین ابعاد راه اندازی یک فروشگاه برای اولین بار، چیدمان قفسه های فروشگاه است. فروش خاروبار در یک فروشگاه در صورت صحیح بودن نحوه چیدمان کالا در قفسه فروشگاه و چینش اجناس بر روی قفسه ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا میکند، چرا که محیط به گونه ای طراحی شده که

تاثیر قفسه بندی بر فروش همواره مشخص است. دپارتمان قفسه بندی مونوشلف همواره به این نکته تاکید دارند که دو سوم اقلامی که یک مشتری در یک فروشگاه می خرد، اقلامی هستند که در هنگام ورود به فروشگاه مشتری قصد خرید آنها را نداشته و تنها دلیل این اتفاق چیدمان و محل قرار گیری قفسه

در زندگی پر هیاهوی امروز ، برای انجام لیست کارهای روزمره نیاز به زمانبندی دقیق داریم. در تعریف این زمانبندی ها قطعاً بخشی از آن به خرید مایحتاج روزانه اختصاص می یابد ، جایی که باید با انتخاب یک فروشگاه ، کلیه نیازهای خود را تامین نمائیم. پس به همین دلیل انتظارات از یک فروشگاه

چرا مشتریان خرید می کنند؟ آیا تا به حال فکر کرده اید مردم به چه دلایلی تمایل به خرید کردن دارند؟ آیا انگیزه مشتریان از خرید کردن را می شناسید؟ برای موفقیت در کسب و کارتان و رسیدن به سود بیشتر نیاز دارید عواملی را که باعث ایجاد میل و رغبت و انگیزه در افراد

گاهی اوقات هنگام طراحی سوپرمارکت خطاهایی از سمت فروشندگان سوپرمارکت ها سر می زند. این خطاها می تواند ضرر مالی زیادی را برای صاحبان کسب و کار به همراه داشته باشد. پس لازم است فروشندگان این خطاها را بشناسند تا از بروز آن ها پیش گیری کنند. در این مقاله می خواهیم چند مورد از

برای راه اندازی یک فروشگاه سودآور، فروشگاه های مواد غذایی با چالش های زیادی روبرو هستند. یکی از این چالش ها هدر رفتن مواد غذایی است. این امر تاثیری منفی بر کسب و کار و همچنین بر محیط زیست دارد. فروشگاه های مواد غذایی در برابر هدر رفتن مواد غذایی به عنوان بخشی از تجارتشان

خدمات مشتری به معنای خدمات ارائه شده قبل از خرید، در حین خرید و پس از آن به مشتریان، کلید طلایی برای موفقیت در هر شغلی به حساب می آید. برندهای بزرگ و معروف با ارائه خدمات بی نظیری به مشتریان خود، در مقایسه با کسب و کارهای کوچک، موفقیت خود و کسب سود بالا