Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

انتخابِ سازه ها، قفسه ها و کابینت های فروشگاهی و طراحیِ آنها متناسب با فضای فروشگاه خرده فروشی تان نه تنها اهمیت بسیار بالایی دارد، بلکه میتواند روی کسب و کار شما و نوساناتِ میزان فروش تان و رفتارِ خرید مشتریان تان تأثیر چشمگیری داشته باشد. برای اینکه بتوانید کسب و کارِ خرده فروشیِ موفق و سودآوری داشته باشید بایستی هم از نیازهای خودتان به عنوان مدیر یا صاحب کسب و کار فروشگاه خرده فروشی آگاهی داشته باشید و هم بدانید مشتری به دنبال چیست. در این راستا، انتخاب کابینت فروشگاهی و قفسه های درب دار فروشگاهی یا بدونِ درب (جلو باز) هم میتواند به زیبایی و جذابیت فضای فروشگاه تان بیفزاید و هم کارآییِ فضایتان را بالا ببرد تا موجبات رفاه، آسایش و رضایت مشتریان فراهم آید.

ظاهرِ کابینت ها و قفسه های فروشگاه

کابینت ها و قفسه های فروشگاهی، ظاهرِ لطیف و شسته و رفته ای به فروشگاه می بخشند، ضمن اینکه سطحِ چوبی آنها حسِ «در خانه بودن» را به مشتریان القاء میکند. ترکیب بسیار زیبای چوب و فلز را می توانید در قفسه پوشاک و یا قفسه نان مونوشلف به خوبی مشاهده کنید. با استفاده از این قفسه ها و کابینت های چوبی می توانید فضای عرضه ی کالاهایتان را در فروشگاهِ خود، به فضایی دلنشین و گرم تبدیل کنید. به جای اینکه با استفاده از سازه ها و قفسه های فلزی و زُمخت، ظاهری ناخوشایند به آن ببخشید و فضایی خشن و ناملایم را در ذهن آنها ترسیم کنید.

کارکرد و کارآییِ کابینت و قفسه فروشگاهی

بسته به سازه ها، کابینت و قفسه فروشگاهی که برای نگهداری کالاهای فروشگاه و عرضه ی آنها به مشتریان نیاز دارید، این سازه ها میتوانند به صورت کابینت های جلو باز، درب دار (چوبی یا شیشه ای)، یا قفسه های پارتیشن بندی شده ساخته و در فروشگاه نصب شوند. این سازه ها، در انواعِ شکل و فُرمِ خود، هم میتوانند کارآییِ فروشگاه را به عنوان کسب و کار خرده فروشی بالا ببرند و هم باعث شوند که از حداقل فضا، حداکثر استفاده برای گنجاندن و عرضه کردنِ کالاها تا حداکثرِ میزان ممکن امکان پذیر باشد، بدونِ اینکه ایجاد به هم ریختگی و بی نظمی کنند. بعلاوه اینکه با این ساختارِ قفسه بندی شده و کابینت شکل، امکانِ پنهان نمودنِ سطل های زباله و لوازمی که باید از نظرِ مشتریان دور بمانند فراهم میشود.

سادگی و آراستگی کابینت فروشگاهی

سادگی و آراستگی کابینت و قفسه فروشگاهی یک امر قابل توجه به هنگام خرید قفسه فلزی یا قفسه فروشگاهی می باشد. مشتریانی که به فروشگاه های خرده فروشی مراجعه میکنند، به دنبال خریدی آرام، راحت و به دور از سختی و دردسر هستند. اگر تصمیم دارید که برای هر یک از کالاها، کابینت ها و قفسه های خاص و جداگانه ای در نظر بگیرید، یا قصد دارید کالاهای گران قیمت یا لوکس یا برندهای معروفِ خود را در سرقفسه ها جای دهید، یا هر ابتکاری که میخواهید در این سازه ها و محل قرارگیریِ آنها به خرج دهید، توجه داشته باشید که تمام این تغییرات و چیدمان های قفسه ها و کابینت های فروشگاه تان بایستی در جهت آسان سازی و تسهیل و تسریعِ فرآیند انتخاب کالای دلخواه برای مشتریان باشد.

به علاوه اینکه در کنار کالاهای اساسیِ مورد نیاز مشتریان، کالاهای تکمیلی یا مشابه اما لوکس و گرانقیمت را هم بگنجانید تا بتوانید توجه مشتریان را جلب کرده و فروشِ این نوع کالاها را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهید. هر چه یافتن و برداشتنِ کالاهای دلخواه یا مورد نیازِ مشتریان برای آنها آسان تر باشد، احتمالِ افزایشِ نرخ فروشِ فروشگاه افزایش خواهد یافت. در پایان اینکه همواره قفسه ها و کابینت ها و فضای فروشگاه تان را مرتب و تمیز نگه دارید. هنگام طراحی و ساختِ این سازه ها، هر دو فاکتورِ زیبایی و کارآیی (جادار و قابل دسترسی و سهل الوصول بودن) را در نظر بگیرید تا بتوانید فروش تان را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

نحوه چیدمان قفسه های فروشگاهی تأثیر رنگ‌ها بر طراحی داخلی فروشگاه خرده‌ فروشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *