Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

تحقیقات در خصوص فروشگاه ها حکایت از آن دارند که امروزه اغلب مشتریان قبل از خرید هر کالایی، ترجیح می دهند ابتدا در مورد آن بصورت آنلاین اطلاعاتی کسب کنند و با کالاهای مشابه مقایسه اش کنند و بعد به فروشگاه مراجعه و آن را خریداری کنند. فناوری شلف باکس، به شما این امکان را می دهد که در همان فضای فروشگاه، تحقیقات آنلاین خود را با سهولت بیشتری انجام دهید.

تصویری که مشاهده می کنید، نمونه ی آزمایشی شلف باکس نصب شده در قسمت فروش بازی های رایانه ای در فروشگاهی در تگزاس است. در این فروشگاه مشتریانی که اپلیکیشن Gamestop را داشته باشند، می توانند تلفن همراه هوشمند خود را در مقابل چراغ حسگر نصب شده روی قفسه فروشگاهی نگه دارند و به فهرستی از اطلاعات همه ی کالاها (بازی ها)ی ارائه شده در آن قفسه دسترسی پیدا کنند.  همانطور که بر روی صفحه ی حسگر شلف باکس نصب شده روی قفسه مشاهده می کنید، مشتریانی که با استفاده از فناوری شلف باکس محصول را بررسی و خریداری کنند، از تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهند شد.

با اینکه امروزه بسیاری از فروشگاه ها از حسگرهای پاسخگو به تلفن های هوشمند مشتریان برای ارائه ی کوپن ها و بن های تخفیف استفاده می کنند، اما شرکت ارائه دهنده ی فناوری Gamestop معتقد است که این کار چیزی شبیه به ارسال هرزنامه (Spam) به نشانی ایمیل مشتریان است. بنابراین رویکرد شلف باکس در این زمینه این است که مشتری را تشویق کند تا خودش فعالانه در بهبود سیستم اطلاع رسانی در رابطه با محصولات مشارکت کند و به میل خودش به کوپن ها و بن های تخفیف دسترسی پیدا کند، بجای اینکه سیستم این اطلاعات و بن ها را به تلفن همراه آنها تحمیل کند، که این ساختار متفاوت می تواند برای آن کسانی که تلفن همراه و حریم خصوصیِ آن دغدغه شان است جذاب باشد.

۷ نکته کم هزینه برای طراحی فضاهای خرده فروشی کوچک ترفندهای روانشناختی در طراحی مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *