Contact Monoshelf
۰۹۱۲-۳۴۰۶۳۶۰ ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ info@monoshelf.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ

دو تحلیل گر ” wall street” پس از بررسی تورم حقوق و کاهش فروش تخمین زدند که صنعت رستوران رو به سختی گذاشته و حتی امکان دارد وارد یک دوره ی بحران اقتصادی شود.
“yefrries” و “ Barish”دو محقق و تحلیل گر رستوران در آمریکا اعلام کردند:
” ما یک تحقیق گسترده به روی مواد اولیه ی رستوران ها و تاثیر مستقیم ان بروی فروش و کارمندان آن رستوران را به پایان رساندیم .” “Barish” نوشت: ما براین باوریم که این صنعت حداقل ۱۸ ماه سختی پیش رو دارد. این سختی به دلیل رشد طرفین و کمبود نیروی انسانی بعد از تکان های شدید بازار بورس در سال ۲۰۱۵ است.

“Barish” همچنان اضافه کرد. در ۲۰۱۷، ۳% افت درآمد را تخمین می زنم و همچنین اشباع بیش از حد رستوران های زنجیره ای و انتخاب های زیاد باعث می شود که تعداد کمتری از مردم به رستوران های معروف و ثابت قدم بگذارند.

” به علاوه، امروزه حتی سوپر مارکت ها و خواربار فروشی ها نیز از دیگر رقبای صنعت رستوران به حساب می آیند.

“paul westra” تحلیل گر ” stifle ” هچنین به این نکته در پیش بینی هایش اشاره کرد که اقتصاد آمریکا در بازه ی ۳ الی ۹ ماه آینده در رکورد فرو می رود و افت تاریخی را برای صنعت رستوران پیش بینی کرد.

در سه شنبه ۲۶ جولای تحلیل گران به این نکته اشاره کردند که در سال جاری، در آمریکا سهم بورس صنعت رستوران ۲۳ درصد کاهش داشته و همچنین در نیمه دوم سال ۲۰% دیگر افت در این صنعت قابل پیش بینی است.

1
علمی به نامِ «چیدمان قفسه های فروشگاهی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *