مونوشلف يكی از بزرگترين توليدكنندگان سیستم های قفسه بندی فروشگاهی و نمايش محصول فروشگاهی ، تجهیزات هایپرمارکت ، تجهیزات و قفسه بندی فروشگاههای زنجیره ای ، قفسه فروشگاهی و سوپرمارکتی با كيفيتی متمايز می باشد. محصولات در چند فاز طراحی شده و درمرور زمان با بازخورد رضايت مشتريان بهبود يافته اند. توفيق ما در تجارت ،رابطه مستقيم با نحوه ارائه محصولات و خدمات به مشتريان دارد از اين رو مونوشلف مفتخر است كه بعنوان پيشتاز بين المللی در  صنعت قفسه فروشگاهی و هایپرمارکت بشمار می رود. ما بر اين باوريم كه با فعاليت متقابل با مشتريان قادريم خواسته آنها را به بهترين نحو عملی نماييم. پس از مشورت و نظر خواهی از مشتريان، گروه طراحی و مهندسی نتايج مطلوب ممكن را اماده ارائه به مشتريان می كنند كه اين نتايج وجه تمايز ما با ديگر رقباست. مشتريان ما شامل بسياری از برندهای بزرگ و معتبر دنيا در زمینه فروشگاههای زنجیره ای ، فروشگاهها و سوپرمارکتها هستند كه تمامی آنها بر كيفيت بالا و طراحی منحصر به فرد محصولات ما تكيه دارند. گستره محصولات ما طيف وسيعی از نيازهای قفسه بندی و تجهيزات فروشگاهی از قبیل قفسه ، رگال فروشگاهی ، کانتر ، صندوق فروشگاهی ، چک اوت و ... را پوشش می دهند بدين ترتيب با به كار گيری محصولات ما در محيط فروشگاهی امكان نمايش زيبای محصولات شما از نان گرفته تا منسوجات خانگی فراهم می گردد

:: جدیدترین عناوین قفسه بندی فروشگاهی

+ چیدمان قفسه های فروشگاهی: بهترین راه چیدمان محصولات چیست؟
یکی از مهم ترین ابعاد راه اندازی یک فروشگاه برای اولین بر چیدمان قفسه های فروشگاه است. فروش خاربار یک فروشگاه در صورت صحیح بودن نحوه چیدمان قفسه ها و چینش اجناس بر روی آنها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا میکند

+ تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي - قسمت سوم
در قسمت سوم و آخر، يعني مطلب حاضر، به ساير نكات و تكنيك‌هايي خواهيم پرداخت كه به خرده‌فروش‌ها كمك مي‌كنند حتي در شرايط حساس نيز بتوانند مشتريان خود را داشته و سودآوري داشته باشند.

+ تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي - قسمت دوم
تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي

+ تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي - قسمت اول
اگر شما در حوزه خرده‌فروشي فعاليت داريد، تجربه اُفت و كاهش فروش در عمر كسب و كارتان پديده‌اي اجتناب‌ناپذير است. دليلش هر اتفاقي مي‌تواند باشد، نيروها و عواملي كه از كنترل شما خارج هستند و كاري از دست‌تان برنمي‌آيد تا مانع‌شان شويد، مثل وقتي كه شهرداري در عمليات عمراني، خيابان مقابل فروشگاه‌تان را زير و رو مي‌كند، يا به دلايل فصلي و مناسبتي، فروش‌تان افت مي‌كند يا اينكه به هر دليلي، پاخور فروشگاه‌تان كم مي‌شود.

+ انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم- قسمت سوم
انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم

+ انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم- قسمت دوم
انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم

:: خدمات قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی مونوشلف

» قفسه بندی فروشگاهی و تجهیزات هایپرمارکت
» محصولات و تجهیزات فروشگاههای زنجیره ای
» انواع قفسه های فروشگاهی یکطرفه، دوطرفه و رگال
» انواع چرخ خرید فروشگاهی، ترولی و سبد خرید
» دکوراسیون فروشگاهی، قفسه بندی انبار، صندوق فروشگاهی
:انتخاب كشور   
صفحه اصلی | درباره شرکت | محصولات | پروژه ها | گالری | شرکای تجاری | تماس با ما
::: تمامی حقوق تصاویر اين وبسايت متعلق به گروه صنعتی مونوشلف ايران ارائه کننده قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی و هایپرمارکت مي باشد و استفاده از آن پیگرد قانونی دارد :::