مونوشلف يكی از بزرگترين توليدكنندگان سیستم های قفسه بندی فروشگاهی و نمايش محصول فروشگاهی ، تجهیزات هایپرمارکت ، تجهیزات و قفسه بندی فروشگاههای زنجیره ای ، قفسه فروشگاهی و سوپرمارکتی با كيفيتی متمايز می باشد. محصولات در چند فاز طراحی شده و درمرور زمان با بازخورد رضايت مشتريان بهبود يافته اند. توفيق ما در تجارت ،رابطه مستقيم با نحوه ارائه محصولات و خدمات به مشتريان دارد از اين رو مونوشلف مفتخر است كه بعنوان پيشتاز بين المللی در  صنعت قفسه فروشگاهی و هایپرمارکت بشمار می رود. ما بر اين باوريم كه با فعاليت متقابل با مشتريان قادريم خواسته آنها را به بهترين نحو عملی نماييم. پس از مشورت و نظر خواهی از مشتريان، گروه طراحی و مهندسی نتايج مطلوب ممكن را اماده ارائه به مشتريان می كنند كه اين نتايج وجه تمايز ما با ديگر رقباست. مشتريان ما شامل بسياری از برندهای بزرگ و معتبر دنيا در زمینه فروشگاههای زنجیره ای ، فروشگاهها و سوپرمارکتها هستند كه تمامی آنها بر كيفيت بالا و طراحی منحصر به فرد محصولات ما تكيه دارند. گستره محصولات ما طيف وسيعی از نيازهای قفسه بندی و تجهيزات فروشگاهی از قبیل قفسه ، رگال فروشگاهی ، کانتر ، صندوق فروشگاهی ، چک اوت و ... را پوشش می دهند بدين ترتيب با به كار گيری محصولات ما در محيط فروشگاهی امكان نمايش زيبای محصولات شما از نان گرفته تا منسوجات خانگی فراهم می گردد

:: جدیدترین عناوین قفسه بندی فروشگاهی

+ تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي - قسمت سوم
در قسمت سوم و آخر، يعني مطلب حاضر، به ساير نكات و تكنيك‌هايي خواهيم پرداخت كه به خرده‌فروش‌ها كمك مي‌كنند حتي در شرايط حساس نيز بتوانند مشتريان خود را داشته و سودآوري داشته باشند.

+ تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي - قسمت دوم
تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي

+ تكنيك‌هاي افزايش فروش در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي - قسمت اول
اگر شما در حوزه خرده‌فروشي فعاليت داريد، تجربه اُفت و كاهش فروش در عمر كسب و كارتان پديده‌اي اجتناب‌ناپذير است. دليلش هر اتفاقي مي‌تواند باشد، نيروها و عواملي كه از كنترل شما خارج هستند و كاري از دست‌تان برنمي‌آيد تا مانع‌شان شويد، مثل وقتي كه شهرداري در عمليات عمراني، خيابان مقابل فروشگاه‌تان را زير و رو مي‌كند، يا به دلايل فصلي و مناسبتي، فروش‌تان افت مي‌كند يا اينكه به هر دليلي، پاخور فروشگاه‌تان كم مي‌شود.

+ انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم- قسمت سوم
انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم

+ انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم- قسمت دوم
انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم

+ انواع آگهي‌هاي مؤثر خرده‌فروشي در روزنامه‌ها را بشناسيم - قسمت اول
دسترسي مردم به منابع مختلفي ديجيتال و رسانه‌اي براي پيگيري اخبار باعث شده كه روزنامه‌هاي كاغذي ديگر همچون گذشته نتوانند جايگاهي در ميان مردم داشته باشند. البته اين بدان معنا نيست كه آگهي‌هايي كه براي تبليغ و معرفي كسب و كارتان در روزنامه‌ها درج مي‌كنيد تأثيري روي مخاطب نخواهد گذاشت، بلكه بدين معني است كه بايد در چنين شرايطي، استراتژي‌ها و سياست‌هاي خاصي را براي آگهي‌هايتان طرح‌ريزي كنيد.

:: خدمات قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی مونوشلف

» قفسه بندی فروشگاهی و تجهیزات هایپرمارکت
» محصولات و تجهیزات فروشگاههای زنجیره ای
» انواع قفسه های فروشگاهی یکطرفه، دوطرفه و رگال
» انواع چرخ خرید فروشگاهی، ترولی و سبد خرید
» دکوراسیون فروشگاهی، قفسه بندی انبار، صندوق فروشگاهی
:انتخاب كشور   
صفحه اصلی | درباره شرکت | محصولات | پروژه ها | گالری | شرکای تجاری | تماس با ما
::: تمامی حقوق تصاویر اين وبسايت متعلق به گروه صنعتی مونوشلف ايران ارائه کننده قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی و هایپرمارکت مي باشد و استفاده از آن پیگرد قانونی دارد :::